En kampanjeperiode som øker engasjement, driver salg og bringer partnere og merkevarer tettere sammen.
Bli med på Superweek som arrangeres fra 16. til 29. mars 2026!
Bli med på Superweek for å øke salget
En kampanjeperiode som øker engasjement, driver salg og bringer partnere og merkevarer tettere sammen.
Bli med på Superweek som arrangeres fra 16. til 29. mars 2026!
En eksklusiv kampanjeperiode hos Adtraction
Superweek ble startet i Sverige i 2017 med ett mål: å hjelpe nettbutikker å skape ekstra oppmerksomhet i en ellers rolig periode. Ved å gi partnere gode, tidsbegrensede tilbud, som eksklusive rabattkoder eller midlertidige CPA-økninger, ble Superweek raskt noe både nettbutikker og partnere så frem til hvert år.
Med mye synlighet, gode kampanjer og gøyale konkurranser ble Superweek et årlig høydepunkt for kunder og partnere i flere markeder. Men, etter flere år er det tid for fornyelse. For å gjøre konseptet relevant og verdifullt for så mange som mulig, har vi nå oppdatert Superweek. Si hei til Superweek 2.0!
Hvorfor Superweek?
Vær synlig når konkurransen er lavere
Superweek gir merkevaren din ekstra synlighet når konkurransen er lavere, og når partnere aktivt ser etter gode tilbud og nye samarbeidsmuligheter.
Øk rekkevidden og oppdag nye partnere
Bruk anledningen til å sette i gang nye samarbeid, med nye nettbutikker eller partnere, og teste samarbeid som kan fortsette også etter kampanjen.
Få mer ut av eksisterende samarbeid
Gi eksisterende samarbeid et løft med eksklusive tilbud, bedre synlighet i plattformen og et felles fokus på resultater gjennom perioden.
Hva kan du forvente av resultater?
Både merkevarer og partnere som deltar i Superweek opplever som regel økt salg, høyere engasjement og nye muligheter. Når mange samles rundt de samme kampanjene, blir trykket høyere og synligheten større, noe som ofte gir bedre resultater enn i en vanlig periode.
Det tydelige og konsentrerte fokuset under Superweek gjør at kampanjer får ekstra oppmerksomhet, og ikke sjelden fører det til gode samarbeid som fortsetter også etter at kampanjeperioden er over.
Hva merkevarer og partnere sier
Fra Refunders perspektiv har Superweek vært veldig positivt å være med på, og vi har sett en tydelig økning i konverteringer. Med høyere provisjoner og sterke tilbud og kampanjer har vi klart å skape svært høyt engasjement blant medlemmene våre. Vi gleder oss allerede til neste runde!
Åsa Adler
Head of Campaigns i Refunder (Topcashback)
Superweek er et høydepunkt i vår kampanjeplan. Sterke, tidsbegrensede tilbud skaper høyt brukerengasjement og gode resultater for merkevarene vi jobber med. Det er en vinn-vinn-situasjon for brukere, merkevarer og oss som partner, noe vi også ser tydelig i tallene etter Superweek.
Emily Stone
KAM Team Lead, Nordics i Atolls
Vi ser ofte veldig gode resultater når vi kjører Superweek-kampanjer. Konkurransen om kundene er lavere, noe som gjør det enklere å nå ut og tiltrekke nye. Det er en vinn-vinn der vi holder interessen oppe gjennom hele året, samtidig som partnerne kan vokse sammen med oss.
Hanna Zimin
Partnership Specialist i BookBeat
Vi setter stor pris på at Adtraction tilbyr Superweek. Det gir oss muligheten til å være relevante gjennom hele året, også i perioder som ellers er mindre salgsdrevne. Det gjør det mulig å vokse kontinuerlig, samtidig som vi kan tilby partnerne noe eksklusivt.
Sofie Jönsson
Influencer & Partner Manager i Smartphoto
Under Superweek med Adtraction ser vi hvordan godt samarbeid kan gi tydelige resultater, selv i roligere salgsperioder. Gjennom felles initiativer bygger vi både kortsiktig salg og langsiktig verdi.
Sara Strömberg
Paid Search Specialist i Viaplay
Det er spennende å være en del av et eksklusivt konsept som Superweek. Det gir økt synlighet og gjør det mulig å nå nye kunder gjennom verdifulle partnerskap.
Emma Kvist Magnusson
Online Marketing & CRM Manager i Bubbleroom
Vi jobber med et bredt utvalg kategorier, inkludert mote, skjønnhet, teknologi, mat, reise, B2B og mange fler. Se alle tilgjengelige merkevarer her.
Se alle merkevarer her
Vi ønsker at så mange brands som mulig skal delta i Superweek, og tilbyr derfor pakker som passer ulike behov.
Bronze
Øk provisjonen med minst 20%*, eller lag et eksklusivt tilbud for Adtraction-partnere.
Inkludert i Superweek
Tilbudet eller CPA-økningen vises for partnere i plattformen
Tilbudet eller CPA-økningen kommuniseres til tilknyttede partnere
*For en merkevare med provisjon på 10%, vil provisjon under Superweek tilsvare 10 x 1.2 = 12%.
Silver
Øk provisjonen med minst 30%*, eller lag et eksklusivt tilbud for Adtraction-partnere.
Alt i Bronse, pluss:
Direkte kommunikasjon til topp 10-partnere om Superweek-tilbudet
Mulighet til å booke eksponering hos partnere
Deltakelse i Superweek-konkurranser med partnere
Tilbudet kommuniseres i Adtraction Plus-portalen
*For en merkevare med provisjon på 10%, vil provisjon under Superweek tilsvare 10 x 1.3 = 13%.
Gold
Øk provisjonen med minst 20%* og lag et eksklusivt tilbud for Adtraction-partnere, pluss en fast avgift på 500 EUR.
Alt i Bronse og Sølv, pluss:
Topp 5-plassering i ett av våre partner-nyhetsbrev
Kommunikasjon av tilbudet på Adtractions Instagram
Kommunikasjon av tilbudet via Instagram og fallback-tilbud
Mulighet til å booke eksponering med premium-partnere
Mulighet til å kjøre egen Superweek-konkurranse
*For en merkevare med provisjon på 10%, vil provisjon under Superweek tilsvare 10 x 1.2 = 12%.
Atolls om Superweek
Mange partnere trekker frem hvordan Superweek bidrar til økt engasjement og mer aktivitet på plattformene deres.
Hos Atolls har Superweek blitt en fast og viktig del av kampanjekalenderen. Perioden gir ekstra oppmerksomhet til utvalgte merkevarer og gjør det lettere å fremheve de beste tilbudene. Emily Stone, KAM Team Lead for Nordics, forteller at de lager en egen Superweek-kampanjeside for nettbutikker som deltar. Det gir økt synlighet, mer trafikk og et tydelig fokus på kampanjene som betyr mest. Merkevarer som tilbyr sterkere CPA-betingelser får i tillegg ekstra redaksjonell eksponering, noe som bidrar til engasjerende innhold med høy konvertering.
For Atolls har Superweek blitt en skikkelig vinn-vinn, både for brukere, merkevarer og partnere.
Klar for å bli med på Superweek?
Ta kontakt med din kontaktperson hos oss, eller nå oss via knappen under.
Jan 29 2026
Insights
E-commerce Insights Report Q4 25
Les vår kvartalsrapport med trender og innsikt fra europeisk e-handel.
Jan 15 2026
Blogg
Slik løser Adtraction utfordringene knyttet til cookie consent
Partnermarkedsføring har alltid handlet om å bygge gode og gjensidig verdifulle samarbeid mellom merkevarer og partnere. I dag utfordres dette samspillet av strengere krav til cookie consent, som gjør måling av resultater mer krevende.
Nov 12 2025
Whitepaper
Inkrementalitet i partnermarkedsføring
I denne rapporten ser vi nærmere på den ekstra verdien partnermarkedsføring skaper på tvers av ulike merkevarer og netthandelskategorier. Analysen er basert på nærmere 10 millioner transaksjoner, der vi sammenligner gjennomsnittlig ordreverdi (AOV) fra kjøp via partnermarkedsføring med kjøp gjennom andre digitale kanaler.